Frankfurt a/d Oder - Poznan 175 km

20 juli 2020 - Poznan, Polen

Nieuwe dag, nieuwe kansen. We deden de dagelijkse klussen en reden snel de camperplaats af. Op naar de intermarché, waar we boodschappen wilden doen. Oeps, dat was niet heel handig! De winkel bevond zich aan de andere kant van de Oder in Polen. Op naar de zloty’s dan maar, na de boodschappen gingen we op weg naar Poznan. Ook vandaag weer een afstand van zo ongeveer 175 km dus een behoorlijk eind. Gelukkig konden we deze afstand afleggen via de tolweg dus we sjeesden er heerlijk doorheen. Rond 14 uur kwamen we aan in Poznan. Lans had gisteren een lek luchtbed en ze hebben hier een Action dus daar gingen we eerst heen. Een hyper modern winkelcentrum waar we ff lekker konden shoppen (met mondkapjes Dat dan weer wel),
Daarna was de camping snel gevonden (https://www.campercontact.com/nl/polen/wielkopolskie/poznan/28456/hotel-camping-malta). Het gras is hier lang, de grond erg zompig maar de rest is wel aardig dus dat kon wel voor een dagje. De mannen gingen naar het nabij gelegen super luxe zwembad met wel 10 glijbanen terwijl ik rustig in de camper achterbleef.