Hamburg

17 juli 2022 - Hamburg, Duitsland

www.camping-stover-strand.de

Vanochtend waren we al vroeg wakker. En omdat we niet echt op de klok hadden gekeken gingen we er gewoon uit en zo kwam het dat we om 09:00 uur al gegeten hadden en de dag kon beginnen. Alleen… het was zondag en dus hoefden we nergens heen.

Na de koffie luisterden we een dienst van Bayless Conley. Het was een leerzame preek over het vinden van je bestemming in je leven.

’s Middags bleef ik lekker bij de camper terwijl de rest (met heel veel moeite) Hamburg in ging om daar het concertgebouw en de kerk te bekijken. Nou ja ze waren er toch ff lekker uit geweest.

Toen iedereen weer terug was op de camping bedachten we dat het eigenlijk wel leuk zou zijn om te gaan BBQ-en. We moesten wel een beetje creatief zijn maar al snel lagen de hamburgers op het vuur en zaten wij gezellig buiten bij elkaar.

’s Avonds toen het donker werd, werd ik nog iets gelukkiger want we hadden lampjes aan onze luifel hangen. Dat was pas echt gezellig. Een radler en een roseetje erbij en de vakantievreugde steeg nog een paar graden extra. Het leven is goed.