Zaterdag 22 juli Plehedel – Brest 136 km

22 juli 2023 - Brest, Frankrijk

Slapen: https://www.campingdugoulet.fr/

Het was een prima nachtje. Vandaag hebben we besloten dat we, hoewel we er erg van genoten hebben, wel klaar zijn met al die ruige rotsen en schilderachtige kusten. We rijden in 1x door naar Brest. Hiermee winnen we een dag in het reis schema en dan gaan we lekker op een camping staan. Als we vertrekken, geeft de navigatie aan dat we maar 1,5 uur hoeven te rijden. hoe het dan kan dat we toch pas om 15:30 uur aankomen bij de camping? Nou gewoon. We doen uitgebreid boodschappen bij de Lidl. Lunchen gezellig onderweg en bezoeken de beste kringloop winkel van Bretagne, de Troc. Hier kopen we een prima halkastje, een prachtige schaal, 3 leuke mini mokje en een pot die gewoon leuk is. Ik ben blijjjjjjj!!!

Op de camping kunnen we gelukkig een verblijf van 2 nachten boeken. Dan kunnen we nu ff geoorloofd lekker niksen. De jongens gaan meteen tafeltennissen, Abwin doet een tukje, ik zit lekker te spelen met de hond. Het lijkt wel vakantie. Alleen het weer doet niet echt lekker mee. Het is 18 graden en het waait stevig. Hopelijk is het weer morgen beter, want we hebben hier een heus zwembad. Nu eerst maar eens een bordje eten koken. Tot morgen.