Woensdag 4 augustus / Sattelbogen – Amersfoort 772 km

4 augustus 2021 - Amersfoort Vathorst, Nederland

Oef, wat hebben we allemaal ontiegelijk beroerd geslapen. Abe stond met zijn tent onder de goot van het hotel (drup, drup, drup, want het was gaan regenen die nacht) en ik ben sowieso niet goed met wildkamperen. Maar, geslapen of niet, vandaag gaat de grote reis toch gebeuren.

Lans en Joanne kwamen om 07:30 uur nog ff gauw een luchtbed lenen voor één van de jongens daar, en om 8 uur zaten we reis-klaar in de camper. Het ging allemaal heus wel. Er waren bizar veel wegwerkzaamheden en we moesten toch regelmatig stoppen voor Molly, die deze dag echt niet leuk vond. Ik kan er geen lang verhaal van maken, behalve dat ik bijzonder veel respect heb voor de manier waarop Abwin die enorm lange rit heeft gemaakt.

Uiteindelijk om 18:30 uur, toen we langs Arnhem reden, hebben we de afslag genomen om bij het Sonsbeekpark de hond uit te laten en een patatje te kopen.

Daarna moesten we nog een uurtje rijden en kwamen we rond 19:30 (na een reis van 11,5 uur!) thuis. Super gedaan Abwin!