Zaterdag 31 juli Bled

31 juli 2021 - Bled, Slovenië

Vanochtend is het zwaar bewolkt en zodra het 9 uur is barst er een mega onweersbui los. Gelukkig hadden we alles al opgeruimd dus we zitten de bui uit en een uurtje later breekt de zon alweer door en relaxen we heerlijk in zon en schaduw. Na het eten gaan Mart en ik even bij de snelstromende rivier kijken die langs de camping loopt. Wat is dat water toch super koud! Om 15:30 uur vertrekken we van de camping. Ongeveer 10 km verderop is de Vingarkloof. Dan loop je prachtig langs een snelstromende rivier die door een smalle kloof loopt. Wat is dit mooi zeg! We genieten enorm en maken ook veel foto’s. Het tweede deel is iets minder, want om terug te komen bij het beginpunt moeten we ruim een uur een berg over klimmen. Abwin neemt de taxi, wij zweten ons er doorheen en lopen de tocht. 13.210 stappen heb ik gezet als we terug zijn en ik heb volgens mijn telefoon 43 verdiepingen gelopen. Nou, ik ben best moe. Het avondeten bestaat dan ook uit een simpel bordje oma macaroni. Het is een mooie dag geweest.