Solltau – Amersfoort 403 km

29 juli 2022 - Amersfoort, Nederland

Vanochtend zijn de kinderen al bijtijds richting Heidepark (attractiepark) vertrokken. Wij hebben nog allerlei papieren voor het huis in te vullen. Aanstaande maandag is de overdracht van het huis in Kampen en we moeten nog papieren inleveren bij de notaris.

Pas rond 13 uur vertrekken we bij de camping. De wc kunnen we nog wel geleegd krijgen, maar als ik het vuil wil wegbrengen, zie ik dat het hek gesloten is. Hier kun je alleen een vuilniszak wegbrengen tussen 11 en 12 uur. Ik heb nog nooit zoiets belachelijks gezien, maar aangezien ze tussen 13 en 15 uur gaan lunchen, maken we dat we wegkomen, anders staan we hier nog 2 uur.

Het is een lange, lange rit. Om 17:15 uur komen we, totaal verreisd in Enschede aan. Hier zouden we overnachten, maar na het bezoeken van 2 kringloopwinkels (score; 1 groot houten dienblad, een wereldbol en 2 plantenpotten), nemen we een kloek besluit. We rijden door naar huis. En ja, we zijn verreisd en nee we hebben geen zin meer, maar m’n kussen lonkt en op deze manier hebben we morgen veel meer tijd om de camper in orde te maken.

Om 20:30 uur rijden we de Medemblikstraat in. De kinderen volgen rond 23 uur. Het is een lange dag geweest, maar we zijn blij dat we weer veilig thuis zijn.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade