Donderdag 22 juli / Zillertal - modena Italië (420 km)

22 juli 2021 - Modena, Italië

Geslapen: camperplaats camperplaats Modena (perfecte camperplaats)

Heerlijk wakker worden hoor op zo’n luxe camping. Wetend dat je een heerlijke douche tegemoet mag zien, verse kaiser Broodjes als ontbijt nuttigen zal...

Maar daarna wordt het harde werkelijkheid. We hebben een ambitieus plan. We rijden vandaag zeker tot Verano, maar als het feit meezit tot Modena.

Halverwege komen we in een file terecht en we besluiten om even van de weg af te gaan. De mannen bezoeken een lokaal museum over vliegtuigen. Niet bijster interessant maar het geeft even de afleiding die nodig is. Ik blijf met Molly bij de camper. Pffff, het is wel wennen hoor deze temperatuur.

Na een half uurtje kijken we nogmaals op de TomTom en tot onze blijdschap lijkt de file opgelost. Nu tuffen we in een rechte lijn door naar Modena. Daar komen we aan bij een perfecte camperplaats. Netjes en alles wat je nodig hebt is er. Ik maak een bordje pasta tonijn, de mannen beginnen aan een groot bordspel en ik lees op mijn gemakje een tijdschrift. Zo kunnen we allemaal wennen aan de mediterrane temperatuur.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade