Woensdag 21 juli / Innsbruck - Zillertal 65 km

21 juli 2021 - Zillertal, Oostenrijk

Geslapen: camping Aufenfeld, Zillertal

Noem het de mid-vakantie-dip. Ik had er last van vandaag. Vanmorgen waren we vol met goeie plannen. We wilden het panorama schilderij bekijken, misschien zelfs nog de ski-schans bestijgen en daarna doorrijden naar de zuiderburen. Voor de zekerheid sloeg ik nog wat extra zomerse kleding in en daar gingen we hoor. Het panorama was best heel mooi en ook de skischans was een bezoekje waard. Omdat we alles nog met de Innsbruck kaart konden bezoeken was het lekker gratis. Een prachtig Hollands woord 😁. Na het bezoek aan de skischans ging het ineens mis. De slagboom van de parkeerplaats opende niet, ik kreeg ruzie met het mannetje die achter de storingsknop zat en ineens was ik doodmoe. Had nergens zin meer in en al helemaal niet in dat hete Italië. Daar gaat het 10 graden warmer zijn dan hier en hier is het 25 graden. Precies goed dus. Ik zat (sorry) in mijn moppermodus en daarom gooiden we het plan om. We besloten nog een dagje aan dit land vast te plakken en zochten een luxe camping uit in het Zillertal (camping aufenfeld). Die middag brachten we al zwemmend (in het aangelegde meertje en in het binnenzwembad) en luierend door. Hopelijk knap ik nu weer helemaal op en kunnen we morgen naar de Italiaanse zon!