Mölle

24 juli 2022 - Mölle, Zweden

Vanochtend doen we kalm aan. We drinken rustig buiten koffie. Ondanks de enorm slechte voorspellingen, is het weer zeer redelijk en hebben we koffie met taart. Heel zondags !

Na de lunch rijden we richting de Kullaberg, hier 5 km vandaan. We rijden langs de schattigste huisjes. Zweden is hier optimaal Zweeds. Rode en blauwe huisjes, kleine raampjes en veel, heel veel graanvelden. Na een paar minuten wordt het ineens heel druk. Heel Zweden lijkt hier te recreëren. Omdat we een elektrische auto hebben, hebben we een geweldige parkeerplaats bij de vuurtoren en dan kan het afdalen beginnen. Als ware berggeiten gaan we langs de rotsen naar beneden om prachtige fotomomenten te scoren. Het is heel leuk allemaal. Daarna lopen we richting de vuurtoren en besluiten nogmaals af te dalen in de verwachting dat we dan naar het meest westelijke puntje van Zweden lopen. Als we terug zijn van dit geweldige uitzicht, komen we erachter dat dit kleine puntje van Denemarken is. Nou ja, ook leuk toch? We gaan met een voldaan gevoel iets terug richting de camping en stoppen nog even in het schattige Mölle. Daar bij de haven hebben we ook nog een kleine fotostop en dan gaan we terug naar de camping. Het is nog steeds droog. ’s Avonds luisteren we opnieuw naar een preek van Bayless Conley over het vinden van je levensbestemming. We praten er nog wat over door, doen nog een spelletje ‘Clever’(een favoriet dit jaar) en dan gaan we lekker slapen.